Veelgestelde vragen

Nutswerken Kortemarkstraat

Ontdek hier de meest gestelde vragen en antwoorden over de nutswerken in de Kortemarkstraat.

Deze vragen en antwoorden werden gebundeld in een handige infoflyer die, samen met de bewonersbrief, verdeeld werd. Je kan de infoflyer hieronder terugvinden.

Kan ik mijn woning te voet of met de fiets bereiken?

Ja, er worden bruggetjes voorzien om over de werken te stappen.

Kan ik mijn auto op mijn oprit parkeren?

Dit kan enkel als de werken voor je deur nog niet zijn gestart.

Kan ik mijn auto tijdens de dag in de straat parkeren?
  • De aannemer werkt van maandag tot en met vrijdag van 7 tot 17 uur. Op deze dagen en uren parkeer je je auto niet in de straat.
  • Plaats je wagen op deze momenten uit veiligheid buiten de werfzone. Dit kan in de Karel de Ghelderelaan of in de Gitsstraat.
Kan ik mijn wagen in de straat parkeren na de werkuren van de aannemer?

Ja. Woon je aan de kant waar de werken uitgevoerd worden? Parkeer je auto aan de overzijde van de straat.

  • Woon je aan de kant van de oneven huisnummers? Parkeer je auto dan aan de kant van de even huisnummers.
  • Woon je aan de kant van de even huisnummers? Parkeer je auto dan aan de kant van de oneven huisnummers.:
Kan ik mijn auto op de parking van de Colruyt plaatsen?

Ja, dat kan. Wat moet je hiervoor doen?

  • Meld je aan bij het onthaal van de dienst ruimte in het stadskantoor (Aartrijkestraat 11/B) of via stadskernvernieuwing@torhout.be.
  • Vermeld je naam, adres, nummerplaat/nummerplaten en telefoonnummer. Breng zeker je identiteitskaart mee of bezorg een kopie!
  • Je ontvangt een tijdelijke parkeerkaart om tijdens de werken te parkeren ter hoogte van je woning en een inlichtingenkaart van de Colruyt.
  • Wij bezorgen een lijst met gegevens aan Colruyt voor noodgevallen.
Wat moet ik doen bij een onderbreking van de stroom of het internet?
  • Contacteer de werfco├Ârdinator van Fluvius die dagelijks op de werf komt of surf naar de website van de maatschappij en meld je op het noodnummer.
  • Meld dit via stadskernvernieuwing@torhout.be. Wij geven dit door aan de nutsmaatschappij voor afhandeling.
  • Bij aansluitingen waar een onderbreking mee gepaard gaat, word je vooraf op de hoogte gebracht.
Ik heb een vraag over een storing. Wie moet ik precies bellen?
  • Proximus (telefonie en internet): 0800 22 800.
  • Telenet (internet): 015 66 66 66.
  • Fluvius (gasgeur): 0800 65 065.
  • Fluvius (storingen of defecten aan riolering): 078 35 35 00.
  • De Watergroep: 02 238 96 99.
Waar plaats ik mijn vuilnisbakken tijdens de werken?

Op het kruispunt met de Karel de Ghelderelaan of aan de kant van de Vredelaan.

Vind je jouw vraag niet terug? Wij helpen je graag!

Vul het online formulier in