Vreemdelingenkaarten

Bij de definitieve inschrijving in de gemeente krijg je als vreemdeling een identiteitsbewijs. Bij verlies, beschadiging of vernietiging van dit identiteitsbewijs moet je aangifte doen bij de politie. Vervolgens kom je met het bewijs van de aangifte en twee recente pasfoto's naar de dienst vreemdelingen.

  • Verblijf van maximum drie maanden
    Vreemdelingen die minder dan drie maanden in België en niet in een hotel verblijven, melden zich binnen de drie dagen na aankomst op het gemeentebestuur om een aankomstverklaring af te halen. Zij mogen niet vergeten hun nationaal paspoort en twee recente pasfoto's mee te brengen.
  • Verblijf van meer dan drie maanden
    Ben je een vreemdeling en wil je in Torhout komen wonen voor een periode langer dan drie maanden, dan kom je binnen de drie dagen na je aankomst in de gemeente naar de dienst vreemdelingen. Breng je geldig nationaal paspoort of geldige vreemde identiteitskaart mee en 4 recente pasfoto's.

 

Wanneer je een bevel krijgt om het grondgebied te verlaten kan onderstaande link je helpen bij het vinden van informatie over de verschillende procedures.

Relevante links

 

www.sefor.be

Zoeken

Contactinformatie

Dienst Burgerzaken Stadskantoor Aartrijkestraat 11/B 8820 Torhout Tel.: 050 22 11 22 Fax: 050 22 05 80 E-mail: koen.descheemaeker@torhout.be Contactpersoon: Koen Descheemaeker
Openingsuren: maandag tot vrijdag: 9.00-12.00 uur woensdag: 13.30-17.00 uur zaterdag: 9.00-12.00 uur  

 

 

Links