Secretariaat

 

 

 

Wat doet deze dienst ?

 

  • administratieve verwerking notulen gemeenteraad en college van burgemeester en schepenen,
  • registratie van de briefwisseling
  • aankoop en verkoop onroerende goederen
  • verzekering voertuigen en gebouwen
  • schadedossiers
  • aanvragen tombola's
  • toelagen aan de nabestaanden van oudstrijders
  • hedendaags stedelijk archief
  • redactie informatieblad 'Sparrensprokkels'
  • diverse gemeentelijke publicaties : brochures, folders,..
  • pers / media
  • inzage bestuursdocumenten
     

 

 

 

 

Zoeken

Contactinformatie

Secretariaat & onthaal Stadskantoor Aartrijkestraat 11/B 8820 Torhout
Tel.: 050 22 11 22
Fax: 050 22 05 80
E-mail: info@torhout.be
Contactpersoon: Karin Vanwynsberghe Medewerkers: Els Dendooven, Sonia Therssen, Lieve Vancoillie, Ivette Denolf, Mirjam Denyft en Greta Vancoppenolle.
Openingsuren: maandag tot vrijdag van 8.30 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur.

 

 

Links